dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Hovězáková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T02:00:10Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T02:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14850
|
|
dc.description.abstract |
Customer relationship management je proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících firmy. Umožňuje tak poznat, pochopit a předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti zákazníků a podporuje oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky. Klient je nejdůležitějším částí, a pokud mu nemá postačující péči a pozornost, odchází ke konkurenci. Komunikace zajišťuje fungování mezi zákazníkem a společností. Firma, která chce být nejlepší na trhu, by měla CRM začlenit do svých aktivit. Analyzovanou společností je Manex & Co a.s. |
cs |
dc.format |
55 s. |
cs |
dc.format.extent |
2063967 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Competitive Advantage
|
en |
dc.subject |
Employees
|
en |
dc.title |
Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Customer Relationship Management as a Competitive Advantage the Company MANEX and Co. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Customer relationship management is the process of collecting and using information about customer. Allows you to know, understand and anticipace the needs, wants and buying habits of customers and promotes communication between company and customers. Client is the most important part, and if he does not have adequate care and attention, then the customer goes to the competition. The operation between the customer and provide communication. Company that wants to be the best on the market should incorporate CRM into their activities. Company, which is analyzed is Manex & Co a.s. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22244
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
E |
|