Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a.s. |
Autor: |
Hovězáková, Barbora
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Customer relationship management je proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících firmy. Umožňuje tak poznat, pochopit a předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti zákazníků a podporuje oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky. Klient je nejdůležitějším částí, a pokud mu nemá postačující péči a pozornost, odchází ke konkurenci. Komunikace zajišťuje fungování mezi zákazníkem a společností. Firma, která chce být nejlepší na trhu, by měla CRM začlenit do svých aktivit. Analyzovanou společností je Manex & Co a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14850
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
22244
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet