Ideál štíhlá-Zlatý důl marketingové komunikace?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ideál štíhlá-Zlatý důl marketingové komunikace?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Havlíková, Markéta
dc.date.accessioned 2012-03-09T01:52:55Z
dc.date.available 2012-03-09T01:52:55Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14838
dc.description.abstract Ideál krásy udávají společenské konvence ovlivněné ekonomickým, vědeckým a kulturním vývojem. Zatímco štíhlost v minulosti znamenala hlad, bídu a nemoc, dnes představuje zdraví a krásu. Co se týče zdraví má štíhlost ve vědě své opodstatnění, ale co se ideálu krásy týče, staví se vůči oblým tvarům nelítostně zle, neboť ideál krásy je jen otázkou kon-venčního vkusu či módního trendu. Idealizace štíhlosti je dnes také spoluutvářena médii, mediální vzory jsou ve společnosti úspěšné ženy, často mívající nějaké výjimečné schop-nosti a jsou především štíhlé. Cílem mé diplomové práce je vytvořit návrh komunikační kampaně, která posune současný ideál od hranice kostnatého šílenství k realitě. V rámci marketingového výzkumu získám potřebné informace o současném ideálu a na základě těchto podkladů vytvořím ideální komunikační kampaň pro firmu INSTITUT-ESTHEDERM, která by ráda v rámci marketingového plánu pro rok 2012 přišla na trh s osvětou ,,boji proti psychickým onemocněním, bulimií a anorexií?. cs
dc.format 74 s. cs
dc.format.extent 3115644 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cílová skupina cs
dc.subject bulimie cs
dc.subject anorexie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject sociální kampaň cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject sociální komunikace cs
dc.subject focus group cs
dc.subject Target group en
dc.subject anorexia en
dc.subject bulimia en
dc.subject marketing research en
dc.subject social campaign en
dc.subject communications strategy en
dc.subject questionnaire surfy en
dc.subject social advertising en
dc.subject social communication en
dc.subject focus group en
dc.title Ideál štíhlá-Zlatý důl marketingové komunikace? cs
dc.title.alternative Slender Ideal-Gold Mine of Marketing Communications? en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The social conventions influenced by the economical, scientific and cultural develepment are determining the beauty ideal. The main objective of this diploma thesis is to point out the potentional harmfullness of the extreme thinness presented by media as the beauty ideal. In the consequence, this can lead to psychological problems such as anorexia and bulimia. The research is focused on the acquisition of the data regarding the contemporary beauty ideal. Consequently, this information is utilized for the proposal of the communication campaign for the company INSTITUT-ESTHEDERM. This company intends to bring out the campaign against the mental anorexia and bulimia in the year 2012. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18523
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
havlíková_2011_dp.pdf 2.971Mb PDF View/Open
havlíková_2011_vp.doc 121Kb Microsoft Word View/Open
havlíková_2011_op.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account