dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Havlíková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T01:52:55Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T01:52:55Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14838
|
|
dc.description.abstract |
Ideál krásy udávají společenské konvence ovlivněné ekonomickým, vědeckým a kulturním vývojem. Zatímco štíhlost v minulosti znamenala hlad, bídu a nemoc, dnes představuje zdraví a krásu. Co se týče zdraví má štíhlost ve vědě své opodstatnění, ale co se ideálu krásy týče, staví se vůči oblým tvarům nelítostně zle, neboť ideál krásy je jen otázkou kon-venčního vkusu či módního trendu. Idealizace štíhlosti je dnes také spoluutvářena médii, mediální vzory jsou ve společnosti úspěšné ženy, často mívající nějaké výjimečné schop-nosti a jsou především štíhlé. Cílem mé diplomové práce je vytvořit návrh komunikační kampaně, která posune současný ideál od hranice kostnatého šílenství k realitě. V rámci marketingového výzkumu získám potřebné informace o současném ideálu a na základě těchto podkladů vytvořím ideální komunikační kampaň pro firmu INSTITUT-ESTHEDERM, která by ráda v rámci marketingového plánu pro rok 2012 přišla na trh s osvětou ,,boji proti psychickým onemocněním, bulimií a anorexií?. |
cs |
dc.format |
74 s. |
cs |
dc.format.extent |
3115644 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
bulimie
|
cs |
dc.subject |
anorexie
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
sociální kampaň
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální komunikace
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
Target group
|
en |
dc.subject |
anorexia
|
en |
dc.subject |
bulimia
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
social campaign
|
en |
dc.subject |
communications strategy
|
en |
dc.subject |
questionnaire surfy
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
social communication
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.title |
Ideál štíhlá-Zlatý důl marketingové komunikace? |
cs |
dc.title.alternative |
Slender Ideal-Gold Mine of Marketing Communications? |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The social conventions influenced by the economical, scientific and cultural develepment are determining the beauty ideal. The main objective of this diploma thesis is to point out the potentional harmfullness of the extreme thinness presented by media as the beauty ideal. In the consequence, this can lead to psychological problems such as anorexia and bulimia. The research is focused on the acquisition of the data regarding the contemporary beauty ideal. Consequently, this information is utilized for the proposal of the communication campaign for the company INSTITUT-ESTHEDERM. This company intends to bring out the campaign against the mental anorexia and bulimia in the year 2012. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18523
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|