Ideál štíhlá-Zlatý důl marketingové komunikace?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Ideál štíhlá-Zlatý důl marketingové komunikace? |
Author: |
Havlíková, Markéta
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Ideál krásy udávají společenské konvence ovlivněné ekonomickým, vědeckým a kulturním vývojem. Zatímco štíhlost v minulosti znamenala hlad, bídu a nemoc, dnes představuje zdraví a krásu. Co se týče zdraví má štíhlost ve vědě své opodstatnění, ale co se ideálu krásy týče, staví se vůči oblým tvarům nelítostně zle, neboť ideál krásy je jen otázkou kon-venčního vkusu či módního trendu. Idealizace štíhlosti je dnes také spoluutvářena médii, mediální vzory jsou ve společnosti úspěšné ženy, často mívající nějaké výjimečné schop-nosti a jsou především štíhlé. Cílem mé diplomové práce je vytvořit návrh komunikační kampaně, která posune současný ideál od hranice kostnatého šílenství k realitě. V rámci marketingového výzkumu získám potřebné informace o současném ideálu a na základě těchto podkladů vytvořím ideální komunikační kampaň pro firmu INSTITUT-ESTHEDERM, která by ráda v rámci marketingového plánu pro rok 2012 přišla na trh s osvětou ,,boji proti psychickým onemocněním, bulimií a anorexií?. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14838
|
Date:
|
2011-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
18523
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account