dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Špaňhel, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T18:28:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T18:28:46Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1471
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce " Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR" je na konkrétním příkladě firmy ukázat a popsat, jaké nástroje a metody vnitřní komunikace mohou společnosti používat a také to jakou roli může zastávat v systému vnitřní komuni-kace podnikové periodikum. Teoretická část se zabývá především problematikou public relations a vnitřní komunikace, ale také pojmy firemní kultura, osobnost, image firmy. V další části je analyzována vnitřní komunikace, firemní kultura a firemní noviny společ-nosti Barum Continental Otrokovice. Tato analýza vychází ze studia všech relevantních dostupných materiálů, zdrojem informací byly rovněž řízené rozhovory s lidmi pracujících ve firmě a obsahová analýza firemních novin. Závěrečná, praktická, část obsahuje některá zlepšení, která vycházejí z analýzy současné situace. |
cs |
dc.format |
83 |
cs |
dc.format.extent |
1658787 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
vnitřní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní periodikum
|
cs |
dc.subject |
Barum Continental
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
corporate periodical
|
en |
dc.subject |
Barum Continental
|
en |
dc.title |
Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy. |
cs |
dc.title.alternative |
Bulletin of Barum Continental as a medium of internal PR of a company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2006-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the Master thesis titled: "Bulletin of Barum Continental as a medium of internal PR of a company'q is to describe the current situation and role of the company's bulletin in an internal communication and to suggest improvement. Theoretical part explains basic ideas of public relations, internal communication and corporate culture. It also contains some ideas and rules of creating the company's bulletin. The next part charts the current situation in a company Barum Continental and deals with the contemporary role of bulletin Otisk in its internal communication. The analysis of the Otisk is also included. The last project part is based on conclusions of analyzed information. It brings some ideas, sugges-tions of improvement that could lead to more efficient internal communication and could stress the role of bulletin. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2740
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|