Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy.
Autor: Špaňhel, Karel
Vedoucí: Gregarová, Magda
Abstrakt: Cílem diplomové práce " Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR" je na konkrétním příkladě firmy ukázat a popsat, jaké nástroje a metody vnitřní komunikace mohou společnosti používat a také to jakou roli může zastávat v systému vnitřní komuni-kace podnikové periodikum. Teoretická část se zabývá především problematikou public relations a vnitřní komunikace, ale také pojmy firemní kultura, osobnost, image firmy. V další části je analyzována vnitřní komunikace, firemní kultura a firemní noviny společ-nosti Barum Continental Otrokovice. Tato analýza vychází ze studia všech relevantních dostupných materiálů, zdrojem informací byly rovněž řízené rozhovory s lidmi pracujících ve firmě a obsahová analýza firemních novin. Závěrečná, praktická, část obsahuje některá zlepšení, která vycházejí z analýzy současné situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1471
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2740


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
špaňhel_2006_dp.pdf 1.581Mb PDF Zobrazit/otevřít
špaňhel_2006_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
špaňhel_2006_op.doc 41Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet