Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy. |
Autor: |
Špaňhel, Karel
|
Vedoucí: |
Gregarová, Magda
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce " Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR" je na konkrétním příkladě firmy ukázat a popsat, jaké nástroje a metody vnitřní komunikace mohou společnosti používat a také to jakou roli může zastávat v systému vnitřní komuni-kace podnikové periodikum. Teoretická část se zabývá především problematikou public relations a vnitřní komunikace, ale také pojmy firemní kultura, osobnost, image firmy. V další části je analyzována vnitřní komunikace, firemní kultura a firemní noviny společ-nosti Barum Continental Otrokovice. Tato analýza vychází ze studia všech relevantních dostupných materiálů, zdrojem informací byly rovněž řízené rozhovory s lidmi pracujících ve firmě a obsahová analýza firemních novin. Závěrečná, praktická, část obsahuje některá zlepšení, která vycházejí z analýzy současné situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1471
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2740
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet