Analýza českých internetových obchodů se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza českých internetových obchodů se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Blažek, Petr
dc.date.accessioned 2012-03-06T15:06:43Z
dc.date.available 2012-03-06T15:06:43Z
dc.date.issued 2010-08-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14691
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá elektronickým podnikáním a propojením moderního marketingu s Internetem. Hlavním cílem bylo analyzovat české internetové obchody se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM. Součástí práce je srovnávací analýza čtyř českých sportovních e-shopů, které byly vybrány jako největší potenciální konkurenti firmy RCM. Práce dále obsahuje marketingový průzkum týkající se oblíbenosti nakupování sportovních potřeb přes Internet. cs
dc.format 68 s. cs
dc.format.extent 3475914 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Internet cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject elektronické podnikání cs
dc.subject Internet en
dc.subject internet shop en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject e-commerce en
dc.title Analýza českých internetových obchodů se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM cs
dc.title.alternative Analyse of czech internet shops with sporting goods for the company Antonín Blažek - RCM en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štefánek, Radoslav
dc.date.accepted 2010-09-14
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis considers e-commerce and connection between modern marketing and Internet. The main goal was to analyse czech internet shops with sports equipment for the company called Antonín Blažek - RCM. The publication contains a comparing analyse of four czech electronic sportshops, which were chosen as the biggest potential competitors of company RCM. The thesis also includes a marketing research reffering to the popularity of buying sports equipment on the Internet. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16969
dc.date.assigned 2010-06-30
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
blažek_2010_bp.pdfBlocked 3.314Mb PDF View/Open
blažek_2010_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open
blažek_2010_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account