Analýza českých internetových obchodů se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Blažek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-06T15:06:43Z |
|
dc.date.available |
2012-03-06T15:06:43Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14691
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá elektronickým podnikáním a propojením moderního marketingu s Internetem. Hlavním cílem bylo analyzovat české internetové obchody se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM. Součástí práce je srovnávací analýza čtyř českých sportovních e-shopů, které byly vybrány jako největší potenciální konkurenti firmy RCM. Práce dále obsahuje marketingový průzkum týkající se oblíbenosti nakupování sportovních potřeb přes Internet. |
cs |
dc.format |
68 s. |
cs |
dc.format.extent |
3475914 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
elektronické podnikání
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
internet shop
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.title |
Analýza českých internetových obchodů se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM |
cs |
dc.title.alternative |
Analyse of czech internet shops with sporting goods for the company Antonín Blažek - RCM |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štefánek, Radoslav |
|
dc.date.accepted |
2010-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis considers e-commerce and connection between modern marketing and Internet. The main goal was to analyse czech internet shops with sports equipment for the company called Antonín Blažek - RCM. The publication contains a comparing analyse of four czech electronic sportshops, which were chosen as the biggest potential competitors of company RCM. The thesis also includes a marketing research reffering to the popularity of buying sports equipment on the Internet. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
16969
|
|
dc.date.assigned |
2010-06-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account