Analýza českých internetových obchodů se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza českých internetových obchodů se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM |
Autor: |
Blažek, Petr
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá elektronickým podnikáním a propojením moderního marketingu s Internetem. Hlavním cílem bylo analyzovat české internetové obchody se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM. Součástí práce je srovnávací analýza čtyř českých sportovních e-shopů, které byly vybrány jako největší potenciální konkurenti firmy RCM. Práce dále obsahuje marketingový průzkum týkající se oblíbenosti nakupování sportovních potřeb přes Internet. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14691
|
Datum:
|
2010-08-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
16969
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet