dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Podlešák, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-09-07T12:47:35Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14581
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o globalizačních aspektech v české reklamě. Autor řeší pojmy globalizace, amerikanizace a jejich vzájemné působení na podobu propagační činnosti. Přes charakteristiku masové kultury, roli médií a mediální model ovlivňování se dostává k současné globalizované propagaci v českém prostředí. K analýze využívá logo jako globalizovaný prostředek účinné komunikace 21. století a ověřuje první hypotézu, že se díky vlivům globalizace forma loga stále zjednodušuje. V projektové části pak autor prověřuje druhou hypotézu, že současná česká veřejnost ? recipienti (potenciální zákazníci) vnímají, vzhledem k již dlouhodobým účinkům globalizačních a amerických vlivů, logotyp v souladu se současnými tvůrčími směry ? tyto směry vnímají pozitivně a vzbuzují v nich chuť k akčnímu (nákupnímu) chování. |
cs |
dc.format |
84 s., 1 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1922342 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2040 |
|
dc.subject |
globalizace
|
cs |
dc.subject |
amerikanizace
|
cs |
dc.subject |
masová kultura
|
cs |
dc.subject |
role médií
|
cs |
dc.subject |
mediální model propagandy
|
cs |
dc.subject |
ideová propagace v ČSSR
|
cs |
dc.subject |
seriál
|
cs |
dc.subject |
srozumitelnost
|
cs |
dc.subject |
kreativita
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
globalization
|
en |
dc.subject |
Americanization
|
en |
dc.subject |
mass culture
|
en |
dc.subject |
the role of the media
|
en |
dc.subject |
media propaganda model
|
en |
dc.subject |
the ideological promotion of Czechoslovakia
|
en |
dc.subject |
clarity
|
en |
dc.subject |
kreativity
|
en |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.title |
Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky |
cs |
dc.title.alternative |
Globalization and the American way of life in the Czech advertising, cultural implications |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2010-08-24 |
|
dc.date.vskp-available |
2040-08-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis deals with the aspects of globalization in the Czech advertising. Author addresses the concepts of globalization, Americanization and their interaction in the form of promotional activity. Despite the characteristics of mass culture, the role of media and media influence model to arrive at the current global advertising in the Czech environment. The analytical section examines the first hypothesis ? due to the effects of globalization, a logo is still easier. The project section verifies the second hypothesis that recipients perceive (due to the longer term globalization effects) a logo in accordance with the current creative directions ? the directions they perceive positively, and incite them to taste the action (shopping) behavior. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13750
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|