Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky |
Autor: |
Podlešák, Michal
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o globalizačních aspektech v české reklamě. Autor řeší pojmy globalizace, amerikanizace a jejich vzájemné působení na podobu propagační činnosti. Přes charakteristiku masové kultury, roli médií a mediální model ovlivňování se dostává k současné globalizované propagaci v českém prostředí. K analýze využívá logo jako globalizovaný prostředek účinné komunikace 21. století a ověřuje první hypotézu, že se díky vlivům globalizace forma loga stále zjednodušuje. V projektové části pak autor prověřuje druhou hypotézu, že současná česká veřejnost ? recipienti (potenciální zákazníci) vnímají, vzhledem k již dlouhodobým účinkům globalizačních a amerických vlivů, logotyp v souladu se současnými tvůrčími směry ? tyto směry vnímají pozitivně a vzbuzují v nich chuť k akčnímu (nákupnímu) chování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14581
|
Datum:
|
2010-08-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2040
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13750
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet