Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky
Autor: Podlešák, Michal
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o globalizačních aspektech v české reklamě. Autor řeší pojmy globalizace, amerikanizace a jejich vzájemné působení na podobu propagační činnosti. Přes charakteristiku masové kultury, roli médií a mediální model ovlivňování se dostává k současné globalizované propagaci v českém prostředí. K analýze využívá logo jako globalizovaný prostředek účinné komunikace 21. století a ověřuje první hypotézu, že se díky vlivům globalizace forma loga stále zjednodušuje. V projektové části pak autor prověřuje druhou hypotézu, že současná česká veřejnost ? recipienti (potenciální zákazníci) vnímají, vzhledem k již dlouhodobým účinkům globalizačních a amerických vlivů, logotyp v souladu se současnými tvůrčími směry ? tyto směry vnímají pozitivně a vzbuzují v nich chuť k akčnímu (nákupnímu) chování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14581
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2040
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13750


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
podlešák_2010_dp.pdfZablokované 1.833Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet