Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu |
Author: |
Ondrová, Veronika
|
Advisor: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce pojednává o Event marketingu a jeho místě v komunikačním mixu. V teoretické části je důraz věnován na zjištění umístění a integrace event marketingu a ko-munikačního mixu. V praktické části je cílem této práce odkrytí komunikačního mixu Uni-verzity Tomáše Bati a zjistit, které eventy pořádá a pro jaké cílové skupiny. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké místo má event v komunikaci univerzity a zda je vhodným prostřed-kem. Dále se budeme zabývat přímo jedním eventem Univerzity Tomáše Bati a tím je Miss Academia ČR 2010, na které jsme se osobně podíleli. Součástí práce bylo i provedení dotazníkového šetření, jehož hlavním cílem bylo zjistit povědomí o vztahu mezi UTB a Miss Academia ČR. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14560
|
Date:
|
2010-08-10 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2020
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
13629
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account