Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Vaněk, Jakub
dc.date.accessioned 2010-09-07T12:06:11Z
dc.date.available 2010-09-07T12:06:11Z
dc.date.issued 2010-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14538
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití internetu v marketingové komunikaci společnosti YOG s.r.o. Cílem práce je odhalit chyby na webu společnosti a navrhnout prostředky pro zlepšení marketingové komunikace na internetu. Teoretická část práce je věnována malým a středním podnikům, jejich charakteristice a rozdílům v jejich marketingu. Dále se věnuje využití internetu v marketingu a popisuje komunikační mix na internetu. Ve vlastní práci je pomocí stanovených kritérií určen současný stav webové prezentace společnosti YOG s.r.o. a na základě získaných informací stanovena odpovídající doporučení. Největším problémem je nepochopení principů správného použití marketingu na internetu. Proto se v práci věnuji vysvětlení těchto zákonitostí. cs
dc.format 75 s. , 2s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2401235 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject YOG s.r.o. cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject internet cs
dc.subject YOG s.r.o. en
dc.subject marketing communication en
dc.subject internet en
dc.title Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem cs
dc.title.alternative Possibility of u sing the internet in marketing communications for small and medium businesses en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2010-08-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the possibilities of using the Internet in marketing communi-cations company YOG Ltd. The goal is to detect errors on the Web site and suggestions for improvement of marketing communication on the Internet. The theoretical part is devoted to small and medium-sized businesses, their characteristics and differences in their marketing. It also discusses the use of internet in marketing communication mix, and describes on the Internet. In work is with established criteria for determining the current state of web presen-tation YOG Ltd. and on the basis of the information provided appropriate recommen-dations. The biggest problem is a misunderstanding of the principles of proper use of marke-ting on the Internet. Therefore, I devote an explanation of these regularities. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13642
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vaněk_2010_bp.pdf 2.289Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account