Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Vaněk, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2010-09-07T12:06:11Z |
|
dc.date.available |
2010-09-07T12:06:11Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14538
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití internetu v marketingové komunikaci společnosti YOG s.r.o. Cílem práce je odhalit chyby na webu společnosti a navrhnout prostředky pro zlepšení marketingové komunikace na internetu. Teoretická část práce je věnována malým a středním podnikům, jejich charakteristice a rozdílům v jejich marketingu. Dále se věnuje využití internetu v marketingu a popisuje komunikační mix na internetu. Ve vlastní práci je pomocí stanovených kritérií určen současný stav webové prezentace společnosti YOG s.r.o. a na základě získaných informací stanovena odpovídající doporučení. Největším problémem je nepochopení principů správného použití marketingu na internetu. Proto se v práci věnuji vysvětlení těchto zákonitostí. |
cs |
dc.format |
75 s. , 2s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2401235 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
YOG s.r.o.
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
YOG s.r.o.
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.title |
Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem |
cs |
dc.title.alternative |
Possibility of u sing the internet in marketing communications for small and medium businesses |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2010-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the possibilities of using the Internet in marketing communi-cations company YOG Ltd. The goal is to detect errors on the Web site and suggestions for improvement of marketing communication on the Internet. The theoretical part is devoted to small and medium-sized businesses, their characteristics and differences in their marketing. It also discusses the use of internet in marketing communication mix, and describes on the Internet. In work is with established criteria for determining the current state of web presen-tation YOG Ltd. and on the basis of the information provided appropriate recommen-dations. The biggest problem is a misunderstanding of the principles of proper use of marke-ting on the Internet. Therefore, I devote an explanation of these regularities. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13642
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account