Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem |
Autor: |
Vaněk, Jakub
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití internetu v marketingové komunikaci společnosti YOG s.r.o. Cílem práce je odhalit chyby na webu společnosti a navrhnout prostředky pro zlepšení marketingové komunikace na internetu. Teoretická část práce je věnována malým a středním podnikům, jejich charakteristice a rozdílům v jejich marketingu. Dále se věnuje využití internetu v marketingu a popisuje komunikační mix na internetu. Ve vlastní práci je pomocí stanovených kritérií určen současný stav webové prezentace společnosti YOG s.r.o. a na základě získaných informací stanovena odpovídající doporučení. Největším problémem je nepochopení principů správného použití marketingu na internetu. Proto se v práci věnuji vysvětlení těchto zákonitostí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14538
|
Datum:
|
2010-08-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13642
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet