Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Píštěk, Pavel
dc.date.accessioned 2010-09-07T12:02:11Z
dc.date.available 2015-11-18T16:23:42Z
dc.date.issued 2010-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14533
dc.description.abstract Bakalářská práce zpracovává téma marketingových komunikací v prostředí internetu v rámci malých a středních firem. Hlavně se zaměřuje na tvoření, analýzu a hodnocení webových prezentacích. Posuzuje jednotlivé marketingově komunikační nástroje v uskutečněných projektech. Cílem práce je ověřit význam SEM/SEO pro efektivitu internetové reklamy. cs
dc.format 72 s. (70569/82348) cs
dc.format.extent 2037959 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2015
dc.subject Internetová reklama cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject SEO/SEM cs
dc.subject WWW cs
dc.subject webová analytika cs
dc.subject PPC cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject social networks en
dc.subject SEO/SEM en
dc.subject WWW en
dc.subject web analytics en
dc.subject PPC en
dc.title Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem cs
dc.title.alternative Internet and its potenitals of usage in marketing communication for small and middle-sized companies en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2010-08-24
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis processes topic marketing communication in internet environment according to small and middle sized companies. It mainly focuses on creating, analyzing and valuating web's presentations. It looks on particular marketing communication tools in already realized projects. Target of this bachelor thesis is to verify importance SEM/SEO for effectiveness Internet marketing. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13686
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
píštěk_2010_bp.pdfBlocked 1.943Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account