Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem |
Autor: |
Píštěk, Pavel
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce zpracovává téma marketingových komunikací v prostředí internetu v rámci malých a středních firem. Hlavně se zaměřuje na tvoření, analýzu a hodnocení webových prezentacích. Posuzuje jednotlivé marketingově komunikační nástroje v uskutečněných projektech. Cílem práce je ověřit význam SEM/SEO pro efektivitu internetové reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14533
|
Datum:
|
2010-08-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2015
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13686
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet