Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Sachr, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-09-07T11:49:45Z |
|
dc.date.available |
2010-09-07T11:49:45Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14518
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je komparace charakteristických rysů automobilové inzerce v tištěné podobě. Jak se jejich podoba měnila v průběhu let a jaké znaky na nich lze vysledovat v závislosti na ekonomických, politických a společenských trendech. Cílem práce je zanalyzovat veškerou dostupnou inzerci z daného období a potvrdit hypotézy jak komunikace jednotlivých značek působila.V práci bude použit empiricko-analytický přístup a komparativní metoda. Subjektivní zhodnocení, dle stanovených kritérií, databáze dostupných materiálů. |
cs |
dc.format |
65 |
cs |
dc.format.extent |
2066301 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
USA
|
cs |
dc.subject |
automobil
|
cs |
dc.subject |
inzerce
|
cs |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
U.S
|
en |
dc.subject |
car
|
en |
dc.subject |
advertisements
|
en |
dc.title |
Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication automobile manufacturers in the United States through print ads in the segment of sports cars from 1964 to present |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2010-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of the bachelory work is the comparation of charakteristic marks of printed automotive industry. How they changed during years and what signs we can read at via economical, political and social trends. The aim of the work is analyse all aviable printed advertising from last five decades and confirm thesis about influence how it efect on customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10531
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account