Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti. |
Author: |
Sachr, Jan
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tématem bakalářské práce je komparace charakteristických rysů automobilové inzerce v tištěné podobě. Jak se jejich podoba měnila v průběhu let a jaké znaky na nich lze vysledovat v závislosti na ekonomických, politických a společenských trendech. Cílem práce je zanalyzovat veškerou dostupnou inzerci z daného období a potvrdit hypotézy jak komunikace jednotlivých značek působila.V práci bude použit empiricko-analytický přístup a komparativní metoda. Subjektivní zhodnocení, dle stanovených kritérií, databáze dostupných materiálů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14518
|
Date:
|
2010-08-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
10531
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account