dc.contributor.advisor |
Tomaštík, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Hynek, Ladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T18:23:18Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T18:23:18Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14446
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce CRM - řízení vztahů se zákazníky v podniku DELIMAX, a.s. se zaměřuje na jednotlivá doporučení a zavedení prvků systému CRM v podniku DELIMAX, a.s. Teoretická část pojednává o problematice řízení vztahů se zákazníky a dále definuje pojmy, strategii a koncepci CRM. Analytická část praktické části je provedena na základě kvalitativního výzkumu s odborným pracovníkem podniku prostřednictvím strukturovaného rozhovoru. Na základě tohoto rozhovoru jsou zpracovány návrhy a doporučení. Tato doporučení jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
68 s., 1 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1047455 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
vztah se zákazníkem
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
database
|
en |
dc.subject |
relationship with customers
|
en |
dc.title |
CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
CRM - Customer Relationship Management in the company DELIMAX, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Voloch, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2010-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis, CRM - Customer Relationship Management in the company DELIMAX, a.s. is focused on particular recommendations and the introduction of elements of CRM in the company DELIMAX, a.s. The theoretical part deals with issues of customer relationship management and further defines the concepts, strategies and CRM. The analytical part of the practical part is based on qualitative research done with expert through structured interview. The interview is used in processing suggestions and recom-mendations. These recommendations are subjugated to the cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/107
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
15396
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
local.subject |
CRM (management)
|
cs |
local.subject |
customer relationship management
|
en |