CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Hynek, Ladislav
dc.date.accessioned 2010-07-20T18:23:18Z
dc.date.available 2010-07-20T18:23:18Z
dc.date.issued 2010-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14446
dc.description.abstract Tato bakalářská práce CRM - řízení vztahů se zákazníky v podniku DELIMAX, a.s. se zaměřuje na jednotlivá doporučení a zavedení prvků systému CRM v podniku DELIMAX, a.s. Teoretická část pojednává o problematice řízení vztahů se zákazníky a dále definuje pojmy, strategii a koncepci CRM. Analytická část praktické části je provedena na základě kvalitativního výzkumu s odborným pracovníkem podniku prostřednictvím strukturovaného rozhovoru. Na základě tohoto rozhovoru jsou zpracovány návrhy a doporučení. Tato doporučení jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 68 s., 1 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1047455 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject CRM cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject databáze cs
dc.subject vztah se zákazníkem cs
dc.subject CRM en
dc.subject communication en
dc.subject database en
dc.subject relationship with customers en
dc.title CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s. cs
dc.title.alternative CRM - Customer Relationship Management in the company DELIMAX, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Voloch, Jaroslav
dc.date.accepted 2010-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis, CRM - Customer Relationship Management in the company DELIMAX, a.s. is focused on particular recommendations and the introduction of elements of CRM in the company DELIMAX, a.s. The theoretical part deals with issues of customer relationship management and further defines the concepts, strategies and CRM. The analytical part of the practical part is based on qualitative research done with expert through structured interview. The interview is used in processing suggestions and recom-mendations. These recommendations are subjugated to the cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15396
dc.date.assigned 2010-02-12
utb.result.grade B
local.subject řízení vztahů se zákazníky cs
local.subject CRM (management) cs
local.subject customer relationship management en


Files in this item

Files Size Format View
hynek_2010_bp.pdfBlocked 1022.Kb PDF View/Open
hynek_2010_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open
hynek_2010_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account