CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s. |
Autor: |
Hynek, Ladislav
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce CRM - řízení vztahů se zákazníky v podniku DELIMAX, a.s. se zaměřuje na jednotlivá doporučení a zavedení prvků systému CRM v podniku DELIMAX, a.s. Teoretická část pojednává o problematice řízení vztahů se zákazníky a dále definuje pojmy, strategii a koncepci CRM. Analytická část praktické části je provedena na základě kvalitativního výzkumu s odborným pracovníkem podniku prostřednictvím strukturovaného rozhovoru. Na základě tohoto rozhovoru jsou zpracovány návrhy a doporučení. Tato doporučení jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14446
|
Datum:
|
2010-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
15396
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet