CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
Autor: Hynek, Ladislav
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Tato bakalářská práce CRM - řízení vztahů se zákazníky v podniku DELIMAX, a.s. se zaměřuje na jednotlivá doporučení a zavedení prvků systému CRM v podniku DELIMAX, a.s. Teoretická část pojednává o problematice řízení vztahů se zákazníky a dále definuje pojmy, strategii a koncepci CRM. Analytická část praktické části je provedena na základě kvalitativního výzkumu s odborným pracovníkem podniku prostřednictvím strukturovaného rozhovoru. Na základě tohoto rozhovoru jsou zpracovány návrhy a doporučení. Tato doporučení jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14446
Datum: 2010-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15396


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hynek_2010_bp.pdfZablokované 1022.Kb PDF
hynek_2010_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hynek_2010_op.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet