dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Šubertová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T17:58:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T17:58:30Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14405
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce popisuje reformu vzdělávání v České republice. Také nám představuje hlavní dokumenty, podle kterých je uskutečněn. Pojednává o tvorbě školního vzdělávacího programu, co vše má tento dokument obsahovat. Ukážeme si konkrétní charakteristiku školního vzdělávacího programu na základní škole v Hulíně. Cílem této bakalářské práce je zjištění, jak pedagogové základní školy v Hulíně pociťují změny ve vzdělávání po zavedení reformy. Také se ptáme, jaká jsou pozitiva a negativa této reformy. Použila jsem dvě metody - rozhovor a dotazník, abych zodpověděla tyto otázky. |
cs |
dc.format |
56 s., 5.s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2002938 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reforma školství
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
Národní program rozvoje vzdělávání v České republice
|
cs |
dc.subject |
kurikulum
|
cs |
dc.subject |
rámcové vzdělávací programy
|
cs |
dc.subject |
průřezová témata
|
cs |
dc.subject |
Educational reform
|
en |
dc.subject |
key kompetence
|
en |
dc.subject |
school educational programme
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
reform of curriculum
|
en |
dc.subject |
curriculum
|
en |
dc.subject |
framework educational programmes
|
en |
dc.subject |
cross- section them
|
en |
dc.title |
Jak vnímají učitelé 1. stupně ZŠ Hulín nový vzdělávací program (ŠVP) |
cs |
dc.title.alternative |
How do teachers of primary school in Hulín feel the new educational programme |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2010-06-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the work describes the educational reform in the Czech Republic. It introduces us with the basic documents, what help to realize this reform. It deals with production of school educational programme, about contens this school programme. I show the concrete characterization of the school educational programme at primary school in Hulín. The aim of bachelor thesis is statement, how teachers of primary school in Hulín feel some ganges at education after introdukce this reform. I ask these teachers, how is positive and negative of educational programme. I use two investigative methods - method of dialog and method of questionnaire. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
12242
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-15 |
|
utb.result.grade |
D |
|