Reklamní prostor v soukromém zlínském Rádiu Čas

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní prostor v soukromém zlínském Rádiu Čas

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Koulová, Zuzana Nela
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:16:40Z
dc.date.issued 2006-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1437
dc.description.abstract Práce analyzuje rozhlasovou reklamu v praxi. Mapuje pomocí různých zdrojů jednotlivé parametry rozhlasu všeobecně, ale i konkrétních médií v České republice. Naznačuje současné legislativní uspořádání. Analyzuje Rádio Čas a jeho konkurenty. Zkoumá samotné reklamní vysílání jak rádia samotného, tak konkurence. Navrhuje konkrétní řešení na vyvážení zaplněnosti reklamního prostoru, ale i zefektivnění samotné komunikace s klienty a ostatní širší veřejností ve všech směrech. cs
dc.format 91 s. cs
dc.format.extent 664177 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2036
dc.subject Rádio cs
dc.subject rozhlasové vysílání cs
dc.subject inzerce cs
dc.subject spot cs
dc.subject rádiová kampaň cs
dc.subject RRTV cs
dc.subject Rádio Čas cs
dc.subject rádio Kiss Publikum cs
dc.subject Rádio Zlín cs
dc.subject Radio en
dc.subject radio advertising en
dc.subject spot en
dc.subject radio campaign en
dc.subject Radio Čas en
dc.subject radio Kiss Publikum en
dc.subject Radio Zlín en
dc.title Reklamní prostor v soukromém zlínském Rádiu Čas cs
dc.title.alternative Advertising in Radio Cas en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.date.vskp-available 2036-05-11
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma essay is to analyse nowadays real radio advertising. Thanks to sev-eral sources it first describes radio on general level and then certain radio stations in the Czech Republic. In this essay there are also mentioned nowadays legislative conditions and radio's advertising. Then there is an analysis of Radio Čas and its closest competition. In the next part there is intimately searched advertising of Radio Čas and its competition. In the last part some solutions for increasing advertisers but also improving commercial com-munication in all the ways can be found. In the end some opportunities for the future are added. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2722
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
koulová_2006_dp.pdfBlocked 648.6Kb PDF View/Open
koulová_2006_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
koulová_2006_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account