Reklamní prostor v soukromém zlínském Rádiu Čas
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklamní prostor v soukromém zlínském Rádiu Čas |
Autor: |
Koulová, Zuzana Nela
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Práce analyzuje rozhlasovou reklamu v praxi. Mapuje pomocí různých zdrojů jednotlivé parametry rozhlasu všeobecně, ale i konkrétních médií v České republice. Naznačuje současné legislativní uspořádání. Analyzuje Rádio Čas a jeho konkurenty. Zkoumá samotné reklamní vysílání jak rádia samotného, tak konkurence. Navrhuje konkrétní řešení na vyvážení zaplněnosti reklamního prostoru, ale i zefektivnění samotné komunikace s klienty a ostatní širší veřejností ve všech směrech. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1437
|
Datum:
|
2006-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2722
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet