Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krplová, Marcela
dc.contributor.author Vláčilová, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-20T14:28:15Z
dc.date.available 2010-07-20T14:28:15Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14347
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je na základě informací a poznatků, zjištěné čerpáním z odborné literatury, navrhnout nejvhodnější formy propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a analytickou. Teoretická část obsahuje relevantní podklady z oblasti propagace, marketingového komu-nikačního mixu a komunikačního plánu. S důrazem a podrobněji informuje o jednotlivých částech komunikačního mixu, dále o modelu komunikačního mixu, o tvorbě efektivní ko-munikace včetně jejich cílů a také s důrazem informuje o výběru specifického segmentu zákazníků. Druhá část, část analytická, je věnována informacím o firmě a o propagovaném křesle, které jsou následované údaji o součastném stavu propagace. Poté popisuje výběr vhodné cílové skupiny zákazníků. Závěr analytické části poskytuje návrhy a doporučení v oblasti komunikace, které lze použít pro komunikaci gynekologického křesla. cs
dc.format 72 s. 2 s. příloh cs
dc.format.extent 1255751 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagace cs
dc.subject gynekologické křeslo cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject segment zákazníků cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject promotion en
dc.subject gynecological chair en
dc.subject marketing communications mix en
dc.subject communication plan en
dc.subject communication en
dc.subject customer segment en
dc.subject target group en
dc.title Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o. cs
dc.title.alternative Proposal promote a new gynecological chair "Gracie" companies BORCAD cz, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2010-01-21
dc.description.abstract-translated The main aim of bachelor thesis is based on information and knowledge, identified by drawing from the literature suggest the most appropriate forms of promotion of new gyne-cological chair "Gracie" firms BorCad cz Ltd. company. Work is divided into theoretical and analytical-cal. The theoretical part contains relevant documentation from the promotion, marketing com-munication mix and communication plan. With the emphasis and detail information on various parts of the communications mix, the mix of communication model, the formation of an effective communication, including their objectives, and with an emphasis on in-formed choice of a specific segment of customers. The second part, analytical part is de-voted to information about the company and promoted by the chair, which are followed by data on the present, the state promotion. After describing the selection of appropriate target groups of customers. Conclusion The analytical part provides suggestions and recommen-dations on communication, which can be used for communication gynecological chair. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13527
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vláčilová_2010_bp.pdf 1.197Mb PDF View/Open
vláčilová_2010_vp.pdf 664.4Kb PDF View/Open
vláčilová_2010_op.pdf 382.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account