Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o.
Autor: Vláčilová, Monika
Vedoucí: Krplová, Marcela
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je na základě informací a poznatků, zjištěné čerpáním z odborné literatury, navrhnout nejvhodnější formy propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a analytickou. Teoretická část obsahuje relevantní podklady z oblasti propagace, marketingového komu-nikačního mixu a komunikačního plánu. S důrazem a podrobněji informuje o jednotlivých částech komunikačního mixu, dále o modelu komunikačního mixu, o tvorbě efektivní ko-munikace včetně jejich cílů a také s důrazem informuje o výběru specifického segmentu zákazníků. Druhá část, část analytická, je věnována informacím o firmě a o propagovaném křesle, které jsou následované údaji o součastném stavu propagace. Poté popisuje výběr vhodné cílové skupiny zákazníků. Závěr analytické části poskytuje návrhy a doporučení v oblasti komunikace, které lze použít pro komunikaci gynekologického křesla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14347
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13527


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vláčilová_2010_bp.pdf 1.197Mb PDF Zobrazit/otevřít
vláčilová_2010_vp.pdf 664.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
vláčilová_2010_op.pdf 382.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet