Změny na rozhlasovém trhu v letech 2007-2009: Nové výzvy nebo hrozby pro Rádio Impuls?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Změny na rozhlasovém trhu v letech 2007-2009: Nové výzvy nebo hrozby pro Rádio Impuls?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Vonz, Ladislav
dc.date.accessioned 2010-07-20T14:25:19Z
dc.date.available 2010-07-20T14:25:19Z
dc.date.issued 2010-04-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14342
dc.description.abstract Diplomová práce je pokračováním bakalářské práce autora z roku 2007, která končila otázkou, kudy se bude ubírat český rozhlasový trh (a s ním i Rádio Impuls) v následujících letech. Autor analyzuje konkurenci na celoplošné úrovni i v kontextu rozvoje regionálních sítí a shrnuje vývoj programu a marketingových komunikací Impulsu ve sledovaném období. V závěru doporučuje postupy, které mají RI pomoci udržet pozici tržního lídra v dalších letech. cs
dc.format 95 s., 12 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2646268 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rádio Impuls cs
dc.subject Evropa 2 cs
dc.subject Frekvence 1 cs
dc.subject Český rozhlas cs
dc.subject Radiožurnál cs
dc.subject Blaník cs
dc.subject rozhlasový trh cs
dc.subject poslechovost cs
dc.subject positioning cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Radio projekt cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Radio Impuls en
dc.subject Evropa 2 en
dc.subject Frekvence 1 en
dc.subject Český rozhlas en
dc.subject Radiožurnál en
dc.subject Blaník en
dc.subject Hey en
dc.subject radio market en
dc.subject reach en
dc.subject positioning en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Radio projekt en
dc.subject marketing communication en
dc.title Změny na rozhlasovém trhu v letech 2007-2009: Nové výzvy nebo hrozby pro Rádio Impuls? cs
dc.title.alternative Changes in the radio market in the years 2007-2009: New opportunities or threats to Radio Impuls? en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated The thesis is a continuation of author's bachelor thesis from 2007 which ended question, which way will become the Czech radio market (and the Radio Impuls) in the coming years. The author analyzes the competition on nationwide level in the context of developing regional networks and summarizes the development program and marketing communications of Impuls monitored in the period. In the end recommends procedures to help keep the RI market leader position in the coming years. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17092
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vonz_2010_dp.pdf 2.523Mb PDF View/Open
vonz_2010_vp.pdf 55.09Kb PDF View/Open
vonz_2010_op.pdf 60.03Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account