Změny na rozhlasovém trhu v letech 2007-2009: Nové výzvy nebo hrozby pro Rádio Impuls?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Změny na rozhlasovém trhu v letech 2007-2009: Nové výzvy nebo hrozby pro Rádio Impuls? |
Author: |
Vonz, Ladislav
|
Advisor: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstract:
|
Diplomová práce je pokračováním bakalářské práce autora z roku 2007, která končila otázkou, kudy se bude ubírat český rozhlasový trh (a s ním i Rádio Impuls) v následujících letech. Autor analyzuje konkurenci na celoplošné úrovni i v kontextu rozvoje regionálních sítí a shrnuje vývoj programu a marketingových komunikací Impulsu ve sledovaném období. V závěru doporučuje postupy, které mají RI pomoci udržet pozici tržního lídra v dalších letech. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14342
|
Date:
|
2010-04-23 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
17092
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account