dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Zezulková, Bronislava
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T11:20:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T11:20:24Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14331
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá působením na sociální vztahy mezi žáky se zaměřením na rozvoj vybraných klíčových kompetencí pomocí metod Osobnostní a sociální výchovy. Cílem práce je zjistit, jaký vliv bude mít navržené kurikulum na vztahy v třídním kolektivu. V teoretické části vycházíme z Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání a z významných součásti tohoto dokumentu. Dále je věnována pozornost důležitosti třídnických hodin v rámci rozvoje a udržitelnosti pozitivních vazeb mezi žáky a třídním učitelem jako formě prevence vzniku sociálně patologických jevů ve školním prostředí. Praktickou část tvoří diagnostika třídy, následně pak navržení a aplikace kurikula a evaluace pomocí kvalitativních výzkumných metod. |
cs |
dc.format |
69 s., 17 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
774331 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Osobnostní a sociální výchova
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
školní třída
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
třídnické hodiny
|
cs |
dc.subject |
kurikulum
|
cs |
dc.subject |
sociální interakce
|
cs |
dc.subject |
třídní klima
|
cs |
dc.subject |
Framework Education Programme for Basic Education
|
en |
dc.subject |
Personal - Social Education
|
en |
dc.subject |
key competencies
|
en |
dc.subject |
class
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
homeclass-lessons
|
en |
dc.subject |
curriculum
|
en |
dc.subject |
social interaction
|
en |
dc.subject |
class climate
|
en |
dc.title |
Rozvoj vybraných kompetencí dětí ve třídě se známkami sociálně patologického jevu. |
cs |
dc.title.alternative |
The development of children's selected competences in the class with signs socially - pathological phenomenom. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2010-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the impingement on social relations between pupils. Especially, it is focused on the development of selected competences by methods of personal - social education. The main objective of this thesis is to find out the influence of presented curriculum on the relations between pupils in a class. The theoretical part proceeded from the Framework Education Programme for Basic Education and from other important parts of this document. Attention is also given to the importance of homeclass-lessons within the development and maintenance of positive relations between pupils and class teacher. It is focused primarily on the usage of these lessons as a form of socially - pathological phenomenom's prevention in school surroundings. The practical part consists of class diagnostics, follow-up draft and application of curriculum and evaluation by qualitative researching methods. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14053
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
local.subject |
výchovné problémy
|
cs |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
social pathological phenomena
|
en |
local.subject |
educational problems
|
en |