Rozvoj vybraných kompetencí dětí ve třídě se známkami sociálně patologického jevu.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozvoj vybraných kompetencí dětí ve třídě se známkami sociálně patologického jevu. |
Autor: |
Zezulková, Bronislava
|
Vedoucí: |
Machů, Eva
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá působením na sociální vztahy mezi žáky se zaměřením na rozvoj vybraných klíčových kompetencí pomocí metod Osobnostní a sociální výchovy. Cílem práce je zjistit, jaký vliv bude mít navržené kurikulum na vztahy v třídním kolektivu. V teoretické části vycházíme z Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání a z významných součásti tohoto dokumentu. Dále je věnována pozornost důležitosti třídnických hodin v rámci rozvoje a udržitelnosti pozitivních vazeb mezi žáky a třídním učitelem jako formě prevence vzniku sociálně patologických jevů ve školním prostředí. Praktickou část tvoří diagnostika třídy, následně pak navržení a aplikace kurikula a evaluace pomocí kvalitativních výzkumných metod. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14331
|
Datum:
|
2010-04-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14053
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet