Reklama s cílovou skupinou "rodina" před dvaceti lety a dnes
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hradiská, Elena
|
|
dc.contributor.author |
Líbalová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T11:16:39Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T11:16:39Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14321
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce Reklama s cílovou skupinou rodina před dvaceti lety a dnes je komparace tištěné reklamy cílené na rodinu v týdeníku Květy. Srovnávány jsou ročníky 1989 a 2009 s cílem potvrdit nebo vyvrátit hypotézy o podobě obrazu reklamního sdělení, o typu propagovaných produktů a služeb vzhledem k peněžnímu vydání české do-mácnosti ve srovnávaných letech. První část práce je zaměřena na teoretický výklad pojmu rodina, statistiku vybraných demografických ukazatelů z let 1989 a 2009. Dále jsou zde popsány specifika reklamního sdělení ve srovnávané době, nákupní chování spotřebitele a statistické údaje o peněžním vydání domácností. Ve druhé části práce je provedeno vlastní srovnání jednotlivých reklam z časopisu ve spojitosti se stanovenými hypotézami. |
cs |
dc.format |
83 s. |
cs |
dc.format.extent |
9432108 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
demografické ukazatele
|
cs |
dc.subject |
Česká republika
|
cs |
dc.subject |
rok 1989
|
cs |
dc.subject |
rok 2009
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
spotřeba domácností
|
cs |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
demographical indicators
|
en |
dc.subject |
Czech Republic
|
en |
dc.subject |
year 1989
|
en |
dc.subject |
nineteeneightyone
|
en |
dc.subject |
year 2009
|
en |
dc.subject |
twothousandnine
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
shopping behaviour
|
en |
dc.subject |
family consumption
|
en |
dc.title |
Reklama s cílovou skupinou "rodina" před dvaceti lety a dnes |
cs |
dc.title.alternative |
Family advertisement target group twenty years ago and nowadays |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the graduation thesis named Family advertisement target group twenty years ago and nowadays is the confrontation of the advertisement aiming family, which are printed in the ?qKvety?? journal in the years 1989 and 2009. The purpose of the thesis is to cofirm or display the hypothesis of accuracy of the advertisement message from the point of the money outgoings Czech families in compared years. The explanation of the family institution, evaluation of selected demographical indicators of the years 1989 and 2009 are the content of the first part. This part describes the particularity of advertisement messages in compared years, shopping behaviour of the consumers and the data of the family money outgoings as well . The second part compares single advertisements presen-ted in the journal from the point of presented hypothesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13674
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account