Reklama s cílovou skupinou "rodina" před dvaceti lety a dnes

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklama s cílovou skupinou "rodina" před dvaceti lety a dnes

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklama s cílovou skupinou "rodina" před dvaceti lety a dnes
Autor: Líbalová, Monika
Vedoucí: Hradiská, Elena
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce Reklama s cílovou skupinou rodina před dvaceti lety a dnes je komparace tištěné reklamy cílené na rodinu v týdeníku Květy. Srovnávány jsou ročníky 1989 a 2009 s cílem potvrdit nebo vyvrátit hypotézy o podobě obrazu reklamního sdělení, o typu propagovaných produktů a služeb vzhledem k peněžnímu vydání české do-mácnosti ve srovnávaných letech. První část práce je zaměřena na teoretický výklad pojmu rodina, statistiku vybraných demografických ukazatelů z let 1989 a 2009. Dále jsou zde popsány specifika reklamního sdělení ve srovnávané době, nákupní chování spotřebitele a statistické údaje o peněžním vydání domácností. Ve druhé části práce je provedeno vlastní srovnání jednotlivých reklam z časopisu ve spojitosti se stanovenými hypotézami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14321
Datum: 2010-04-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13674


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
líbalová_2010_bp.pdf 8.995Mb PDF Zobrazit/otevřít
líbalová_2010_vp.pdf 53.28Kb PDF Zobrazit/otevřít
líbalová_2010_op.pdf 57.72Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet