Reklama s cílovou skupinou "rodina" před dvaceti lety a dnes
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklama s cílovou skupinou "rodina" před dvaceti lety a dnes |
Autor: |
Líbalová, Monika
|
Vedoucí: |
Hradiská, Elena
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce Reklama s cílovou skupinou rodina před dvaceti lety a dnes je komparace tištěné reklamy cílené na rodinu v týdeníku Květy. Srovnávány jsou ročníky 1989 a 2009 s cílem potvrdit nebo vyvrátit hypotézy o podobě obrazu reklamního sdělení, o typu propagovaných produktů a služeb vzhledem k peněžnímu vydání české do-mácnosti ve srovnávaných letech. První část práce je zaměřena na teoretický výklad pojmu rodina, statistiku vybraných demografických ukazatelů z let 1989 a 2009. Dále jsou zde popsány specifika reklamního sdělení ve srovnávané době, nákupní chování spotřebitele a statistické údaje o peněžním vydání domácností. Ve druhé části práce je provedeno vlastní srovnání jednotlivých reklam z časopisu ve spojitosti se stanovenými hypotézami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14321
|
Datum:
|
2010-04-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13674
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet