dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Pavelková, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T07:28:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T07:28:30Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14242
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Jevišovice. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje neziskový sektor, marketing školy, prostředí školy, image a nástroje marketingového mixu ve školství. Praktická část obsahuje představení organizace, analýzy a výzkum současného stavu image. Hlavní část představuje projekt, který obsahuje doporučení a návrhy, pomocí kterých lze zlepšit image. Jednotlivé návrhy jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
99 |
cs |
dc.format.extent |
3341150 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
Non-profit organization
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.title |
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Using the Tools of Marketing Mix to Improve the Image of Primary School Jevišovice |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vajčner, Jan |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with the project of using the tools of marketing mix to improve the image of primary school Jevišovice. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes a non-profit sector, school marketing, school environment, image and tools of marketing mix at schools. The practical part includes introduction of the organization given, analysis and the marketing research of current image state. The main part represents project, which contains recommendations and proposals suitable for image improvement. Individual proposals are submitted to time, cost and risk analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14776
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
C |
|