Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Pavelková, Šárka
dc.date.accessioned 2010-07-20T07:28:30Z
dc.date.available 2010-07-20T07:28:30Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14242
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Jevišovice. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje neziskový sektor, marketing školy, prostředí školy, image a nástroje marketingového mixu ve školství. Praktická část obsahuje představení organizace, analýzy a výzkum současného stavu image. Hlavní část představuje projekt, který obsahuje doporučení a návrhy, pomocí kterých lze zlepšit image. Jednotlivé návrhy jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 99 cs
dc.format.extent 3341150 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject škola cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject image cs
dc.subject Non-profit organization en
dc.subject school en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject image en
dc.title Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice cs
dc.title.alternative Project of Using the Tools of Marketing Mix to Improve the Image of Primary School Jevišovice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vajčner, Jan
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with the project of using the tools of marketing mix to improve the image of primary school Jevišovice. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes a non-profit sector, school marketing, school environment, image and tools of marketing mix at schools. The practical part includes introduction of the organization given, analysis and the marketing research of current image state. The main part represents project, which contains recommendations and proposals suitable for image improvement. Individual proposals are submitted to time, cost and risk analyses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14776
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
pavelková_2010_dp.pdf 3.186Mb PDF View/Open
pavelková_2010_vp.zip 21.68Kb Unknown View/Open
pavelková_2010_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account