Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice |
Author: |
Pavelková, Šárka
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Jevišovice. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje neziskový sektor, marketing školy, prostředí školy, image a nástroje marketingového mixu ve školství. Praktická část obsahuje představení organizace, analýzy a výzkum současného stavu image. Hlavní část představuje projekt, který obsahuje doporučení a návrhy, pomocí kterých lze zlepšit image. Jednotlivé návrhy jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14242
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
14776
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account