dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Šůstalová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T07:27:59Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T07:27:59Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14241
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je na základě rešerše literárních zdrojů analyzovat současný stav truhlářství VAM a navrhnout marketingový plán pro tuto firmu na rok 2010. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingového strategického plánování a cha-rakterizuje malé a střední podnikání. Dále je zde popisována již samotná tvorba marketin-gového plánu, jeho struktura a analýzy vhodné ke zjištění současného stavu. V praktické části je již konkrétně charakterizována firma. V rámci marketingové situační analýzy jsem analyzovala současný stav, ve kterém se firma nachází. Tyto analýzy byly východiskem pro tvorbu marketingového plánu truhlářství na rok 2010. V marketingovém plánu jsou stano-veny cíle, strategie, která je podrobně rozpracována do akčních programů, rozpracována do časového harmonogramu, rozpočtu, rovněž jsou stanoveny rizika plánu a systém měření a kontroly. |
cs |
dc.format |
102 s. 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2784489 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Marketingový plán truhlářství XY na rok 2010. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing plan of the woodwork company XY for 2010. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Coufal, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to analyze the current state of VAM joinery based on research of literary resources and to suggest a 2010 marketing plan for the company. The theoretic part explains the basic terms from the area of strategic planning and characterizes small and middle businesses. Further, a creation of marketing plan is described here, its structure and analysis appropriate to determine the status quo. In the practical part, the company is specifically characterized. The current situation of the company is analyzed through a marketing situational analysis. This analysis became the basis for the company's 2010 marketing plan creation. In the marketing plan there are specified objectives, a strategy which are closely elaborated into action program, a sche-dule, a budget, as well as risks and a system of measuring and control. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14926
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|