Marketingový plán truhlářství XY na rok 2010.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán truhlářství XY na rok 2010. |
Autor: |
Šůstalová, Ivana
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je na základě rešerše literárních zdrojů analyzovat současný stav truhlářství VAM a navrhnout marketingový plán pro tuto firmu na rok 2010. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingového strategického plánování a cha-rakterizuje malé a střední podnikání. Dále je zde popisována již samotná tvorba marketin-gového plánu, jeho struktura a analýzy vhodné ke zjištění současného stavu. V praktické části je již konkrétně charakterizována firma. V rámci marketingové situační analýzy jsem analyzovala současný stav, ve kterém se firma nachází. Tyto analýzy byly východiskem pro tvorbu marketingového plánu truhlářství na rok 2010. V marketingovém plánu jsou stano-veny cíle, strategie, která je podrobně rozpracována do akčních programů, rozpracována do časového harmonogramu, rozpočtu, rovněž jsou stanoveny rizika plánu a systém měření a kontroly. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14241
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
14926
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet