Zvířecí symbolika, její vývoj a uplatnění ve firemní značce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvířecí symbolika, její vývoj a uplatnění ve firemní značce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Baroňová, Lenka
dc.contributor.author Šlachtová, Irena
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:12:18Z
dc.date.available 2010-07-13T18:12:18Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1421
dc.description.abstract Ve své práci se věnuji problematice zvířecí symboliky ve firemních značkách. V teoretické části jsem se zabývala její historií a vývojem od pravěku až po současnost a sledovala její proměny. Odchylky ve vnímání vlastností jednotlivých zvířat jsou častěji vázány na geografické, kulturní a náboženské rozdíly, než na časové období. Praktickou část jsem věnovala zkoumání principu použití zvířecí symboliky v konkrétních firemních značkách. Rozdělila jsem je do tří tématických okruhů, podle principu užití symbolu - ve značkách sportovních klubů, ve firemních značkách, kde symbol zvířete odkazuje ke zdroji produktu, a ve firemních značkách se symbolikou zvířecích vlastností. Práce grafického designéra při zpracování zvířecího symbolu by měla zohledňovat jak filozofii firmy, tak i zažitou symboliku. cs
dc.format 65 cs
dc.format.extent 9120464 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject zvířecí symbolika cs
dc.subject firemní značky cs
dc.subject vývoj vybraných firemních značek cs
dc.subject animal symbolism en
dc.subject brands en
dc.subject evolution of selected brands en
dc.title Zvířecí symbolika, její vývoj a uplatnění ve firemní značce cs
dc.title.alternative Animal symbolism, its evolution and used in brands en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Eliška, Jiří
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated My Master thesis is focused on the use of animal symbols in brands. In the theoretical part I dealt with animal symbolism history and evolution since first ages till present time with respect to its changes. Different meanings of attributes of specific animals are more often related to geographical, cultural and religious differences than to historical period. In the practical part there I analysed the principles of animal symbolism use in selected brands. I divided them into three thematic groups according the way how the symbol is used - in the brands of sport clubs, in brands, where the symbol of an animal introduce the source of the products, and in brands symbolizing the animal characteristics. Working with an animal symbol a graphic designer would respect both the philosophy of the firm and also the animal symbolism. Keywords: animal symbolism, brands, evolution of selected brands. en
dc.description.department Ústav reklamní fotografie a grafiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/188 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 3034
dc.date.assigned 2006-02-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šlachtová_2006_dp.pdfBlocked 8.697Mb PDF View/Open
šlachtová_2006_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
šlachtová_2006_op.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account