dc.contributor.advisor |
Baroňová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Šlachtová, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T18:12:18Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T18:12:18Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1421
|
|
dc.description.abstract |
Ve své práci se věnuji problematice zvířecí symboliky ve firemních značkách. V teoretické části jsem se zabývala její historií a vývojem od pravěku až po současnost a sledovala její proměny. Odchylky ve vnímání vlastností jednotlivých zvířat jsou častěji vázány na geografické, kulturní a náboženské rozdíly, než na časové období. Praktickou část jsem věnovala zkoumání principu použití zvířecí symboliky v konkrétních firemních značkách. Rozdělila jsem je do tří tématických okruhů, podle principu užití symbolu - ve značkách sportovních klubů, ve firemních značkách, kde symbol zvířete odkazuje ke zdroji produktu, a ve firemních značkách se symbolikou zvířecích vlastností. Práce grafického designéra při zpracování zvířecího symbolu by měla zohledňovat jak filozofii firmy, tak i zažitou symboliku. |
cs |
dc.format |
65 |
cs |
dc.format.extent |
9120464 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
zvířecí symbolika
|
cs |
dc.subject |
firemní značky
|
cs |
dc.subject |
vývoj vybraných firemních značek
|
cs |
dc.subject |
animal symbolism
|
en |
dc.subject |
brands
|
en |
dc.subject |
evolution of selected brands
|
en |
dc.title |
Zvířecí symbolika, její vývoj a uplatnění ve firemní značce |
cs |
dc.title.alternative |
Animal symbolism, its evolution and used in brands |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Eliška, Jiří |
|
dc.contributor.referee |
Illík, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
My Master thesis is focused on the use of animal symbols in brands. In the theoretical part I dealt with animal symbolism history and evolution since first ages till present time with respect to its changes. Different meanings of attributes of specific animals are more often related to geographical, cultural and religious differences than to historical period. In the practical part there I analysed the principles of animal symbolism use in selected brands. I divided them into three thematic groups according the way how the symbol is used - in the brands of sport clubs, in brands, where the symbol of an animal introduce the source of the products, and in brands symbolizing the animal characteristics. Working with an animal symbol a graphic designer would respect both the philosophy of the firm and also the animal symbolism. Keywords: animal symbolism, brands, evolution of selected brands. |
en |
dc.description.department |
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/188
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
3034
|
|
dc.date.assigned |
2006-02-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|