dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Randýsek, Štěpán
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T07:08:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T07:08:07Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14196
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá osobností učitele na 2. stupni Základní školy v Zubří. Teoretická část je rozdělena do tří částí. První část osvětluje pojem osobnost učitele, rozdělí nám typy učitelů, jednotlivé styly vyučování a pojmy s tím související. Druhá část se zabývá pojmem kompetence učitele, kdy tento pojem vysvětlí a poukáže na důležitost začlenění kompetencí učitele do výuky a dvě vybrané kompetence jsou podrobně popsány. Třetí část je věnována pojmu standard učitele, přináší základní informace a vysvětluje potřebu vytvoření standardu učitele. Praktická část je částí výzkumnou. Byl proveden výzkum pomocí dotazníků, doplněný hospitacemi a pozorováním v hodinách, pomocí něhož se zmapovala úroveň kompetencí učitelů na 2. stupni Základní školy Zubří a nedostatky, které si škola nese z pohledu učitelů. |
cs |
dc.format |
105 s., 4 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1801825 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
teacher's personality
|
en |
dc.subject |
teacher's competences
|
en |
dc.subject |
teacher's standards
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
kompetence učitele
|
cs |
dc.subject |
standardy učitele
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.title |
Učitel na Základní škole v Zubří |
cs |
dc.title.alternative |
Teacher at the Primary School in Zubří |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mikulová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is about a primary school teacher in Zubri and his personality. The theoretical part is divided into 3 parts. In the first part it is explained what the definition of the term "teacher's personality" means, it divides the diffirent types of teachers and every single style of teaching and other terms. The second part is about the term "teacher's competence". This term is explained here and it shows the importance of the intergration of teacher's competences during teaching. Two chosen competences are described in details. The third part is about the term "teacher's standard". It gives basic information on how important the forming of the teacher's standard is. The practical part is based on research which used questionnaires to map teachers' competences and show the imperfections of this school from a teachers' point of view. The findings of class inspections were added to this research. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/91
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Elementary and Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
15236
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-19 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
typologie osobnosti
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
typology (psychology)
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |