dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Fučíková, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T06:56:38Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T06:56:38Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14172
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Corporate Social responsibility (CSR), nebo-li společenskou zodpovědností firem, a její implementací mezi nástroje Public rela-tions. Hlavní důraz je zde kladen na možnosti hodnocení aktivit spojených s CSR, jejich reportování a vliv těchto aktivit na firemní PR. Práce pracuje s hypotézou, že mezi CSR a PR existuje reciproční vztah proto by mělo patřit CSR mezi jeden z nástrojů PR a zároveň PR by mělo sloužit jako nástroj při reportování CSR activit. V práci je zahrnuto 5 případových studií příkladného reportování, na kterých byla dokázána důležitost spolupráce s PR. |
cs |
dc.format |
60 s., 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2438783 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Corporate Social Responsibility
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
hodnocení CSR activit
|
cs |
dc.subject |
reportování CSR activit
|
cs |
dc.subject |
Corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
evaluating of CSR activities
|
en |
dc.subject |
reporting of CSR activities
|
en |
dc.title |
Corporate social responsability jako nástroj PR |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate social responsability as a tool of PR |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis solves the theme of Corporate Social responsibility (CSR) and its im-plementation amongst the tools of Public relations. The main aim of the work is set before the possibility of evaluating activities connected with CSR, reporting of those activities and the influence of those activities on the company's PR. This paper works with a hy-pothesis that there exists a reciprocal relationship in between CSR and PR. That's why CSR should belong to the PR tools and at the same time, PR should serve as a tool for CSR activities reporting. There are 5 case studies included in the thesis that show the exemplary reporting and where the importance of CSR-PR cooperation is proved. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13610
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|