Corporate social responsability jako nástroj PR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Corporate social responsability jako nástroj PR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Fučíková, Šárka
dc.date.accessioned 2010-07-20T06:56:38Z
dc.date.available 2010-07-20T06:56:38Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14172
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Corporate Social responsibility (CSR), nebo-li společenskou zodpovědností firem, a její implementací mezi nástroje Public rela-tions. Hlavní důraz je zde kladen na možnosti hodnocení aktivit spojených s CSR, jejich reportování a vliv těchto aktivit na firemní PR. Práce pracuje s hypotézou, že mezi CSR a PR existuje reciproční vztah proto by mělo patřit CSR mezi jeden z nástrojů PR a zároveň PR by mělo sloužit jako nástroj při reportování CSR activit. V práci je zahrnuto 5 případových studií příkladného reportování, na kterých byla dokázána důležitost spolupráce s PR. cs
dc.format 60 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 2438783 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Corporate Social Responsibility cs
dc.subject etika cs
dc.subject Public relations cs
dc.subject hodnocení CSR activit cs
dc.subject reportování CSR activit cs
dc.subject Corporate social responsibility en
dc.subject ethics en
dc.subject Public relations en
dc.subject evaluating of CSR activities en
dc.subject reporting of CSR activities en
dc.title Corporate social responsability jako nástroj PR cs
dc.title.alternative Corporate social responsability as a tool of PR en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis solves the theme of Corporate Social responsibility (CSR) and its im-plementation amongst the tools of Public relations. The main aim of the work is set before the possibility of evaluating activities connected with CSR, reporting of those activities and the influence of those activities on the company's PR. This paper works with a hy-pothesis that there exists a reciprocal relationship in between CSR and PR. That's why CSR should belong to the PR tools and at the same time, PR should serve as a tool for CSR activities reporting. There are 5 case studies included in the thesis that show the exemplary reporting and where the importance of CSR-PR cooperation is proved. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13610
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
fučíková_2010_bp.pdf 2.325Mb PDF View/Open
fučíková_2010_vp.pdf 55.78Kb PDF View/Open
fučíková_2010_op.pdf 54.70Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account