Corporate social responsability jako nástroj PR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Corporate social responsability jako nástroj PR |
Autor: |
Fučíková, Šárka
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Corporate Social responsibility (CSR), nebo-li společenskou zodpovědností firem, a její implementací mezi nástroje Public rela-tions. Hlavní důraz je zde kladen na možnosti hodnocení aktivit spojených s CSR, jejich reportování a vliv těchto aktivit na firemní PR. Práce pracuje s hypotézou, že mezi CSR a PR existuje reciproční vztah proto by mělo patřit CSR mezi jeden z nástrojů PR a zároveň PR by mělo sloužit jako nástroj při reportování CSR activit. V práci je zahrnuto 5 případových studií příkladného reportování, na kterých byla dokázána důležitost spolupráce s PR. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14172
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13610
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet