Corporate social responsability jako nástroj PR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Corporate social responsability jako nástroj PR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Corporate social responsability jako nástroj PR
Autor: Fučíková, Šárka
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Corporate Social responsibility (CSR), nebo-li společenskou zodpovědností firem, a její implementací mezi nástroje Public rela-tions. Hlavní důraz je zde kladen na možnosti hodnocení aktivit spojených s CSR, jejich reportování a vliv těchto aktivit na firemní PR. Práce pracuje s hypotézou, že mezi CSR a PR existuje reciproční vztah proto by mělo patřit CSR mezi jeden z nástrojů PR a zároveň PR by mělo sloužit jako nástroj při reportování CSR activit. V práci je zahrnuto 5 případových studií příkladného reportování, na kterých byla dokázána důležitost spolupráce s PR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14172
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13610


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fučíková_2010_bp.pdf 2.325Mb PDF Zobrazit/otevřít
fučíková_2010_vp.pdf 55.78Kb PDF Zobrazit/otevřít
fučíková_2010_op.pdf 54.70Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet