dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Vičanová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T06:30:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T06:30:31Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14123
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma Role image v marketingovém řízení organizací se zaobírá v první části definicí pojmů, které dané téma vymezuje. Jsou to především: image, B2B marketing, online marketing, komunikační strategie a marketingové řízení organizace. Druhá část diplomové práce analyzuje současnou situaci společnosti na trhu, a to především s ohledem na zahájení nové komunikační strategie, její příležitosti i hrozby. V menší části (což odpovídá reálné situaci) se věnuje i popisu stávající komunikace s koncovým zákazníkem. Nedílnou součástí péče o image firmy je i péče o zaměstnance - popis interní komunikaci naleznete také v druhé části. Poslední část mé práce předkládá návrhy řešení, tj. v tomto případě komunikační plán, s určením cílů na delší období, a také návrhy zlepšení komunikace se zaměstnanci. Cílem práce bylo prozkoumat a analyzovat současnou situaci společnosti, jakou roli hraje při jejím řízení marketing, jakou má firma image a především to, jaké má společnost možnosti a jak jich využívá. Projektová část práce přináší konkrétní návrh strategie pro posílení image i efektivnější způsob marketingového řízení. |
cs |
dc.format |
70 |
cs |
dc.format.extent |
15062504 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
BCG analýza
|
cs |
dc.subject |
sdělení
|
cs |
dc.subject |
mise
|
cs |
dc.subject |
metodika marketingového výzkumu
|
cs |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
communications strategy
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
BCG analysis
|
en |
dc.subject |
message
|
en |
dc.subject |
mission
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Role image v marketingovém řízení organizací |
cs |
dc.title.alternative |
Role of the image in the marketing management of the organization |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the dissertation is Role of the image in the marketing management of the organizations. Part one describes the definition of image, B2B marketing, online marke-ting, communication strategy and marketing management. Part two looks into the today's situation Vavrys CZ LTD on the market according to the effort of starting new communi-cation strategy. Smaller part is describing the communication with the final customer, especially the use of online marketing. Integral part of the image care is also internal com-munication - the specification of it can be also found in the second part of this work. The latter puts forward concepts of the B2B communication strategy for the 3 years therm where are also proposals for the improvement in the communicaton with ending customer. The aim of the work is to analyse today's situation of the company, describe the role of marketing in the process of the direction, how is the image of the company and propose solutions and strategies for reaching the established communications goals (consolidation the role of marketing and image). |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13759
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|