Role image v marketingovém řízení organizací
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role image v marketingovém řízení organizací |
Autor: |
Vičanová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce na téma Role image v marketingovém řízení organizací se zaobírá v první části definicí pojmů, které dané téma vymezuje. Jsou to především: image, B2B marketing, online marketing, komunikační strategie a marketingové řízení organizace. Druhá část diplomové práce analyzuje současnou situaci společnosti na trhu, a to především s ohledem na zahájení nové komunikační strategie, její příležitosti i hrozby. V menší části (což odpovídá reálné situaci) se věnuje i popisu stávající komunikace s koncovým zákazníkem. Nedílnou součástí péče o image firmy je i péče o zaměstnance - popis interní komunikaci naleznete také v druhé části. Poslední část mé práce předkládá návrhy řešení, tj. v tomto případě komunikační plán, s určením cílů na delší období, a také návrhy zlepšení komunikace se zaměstnanci. Cílem práce bylo prozkoumat a analyzovat současnou situaci společnosti, jakou roli hraje při jejím řízení marketing, jakou má firma image a především to, jaké má společnost možnosti a jak jich využívá. Projektová část práce přináší konkrétní návrh strategie pro posílení image i efektivnější způsob marketingového řízení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14123
|
Datum:
|
2010-04-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13759
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet