Marketingové komunikace Kulturního centra Pardubice v kontextu kulturní politiky města
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Vojířová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T06:22:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T06:22:46Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14112
|
|
dc.description.abstract |
Cílem předkládané práce je analýza marketingových komunikací Kulturního centra Pardubice a jeho vztah ke klíčovému garantu v oblasti kulturní politiky města - Magistrátu města Pardubic. Kulturní centrum Pardubice jsem si zvolila proto, že jeho činnost dobře znám a na poli produkce v oblasti kultury v Pardubickém regionu se pohybuji již mnoho let. V oblasti kultury jsem pracovala jak pro soukromé organizace či společnosti, tak i pro státní správu a samosprávu. Jako soukromý subjekt jsem na Pardubicku pořádala nejrůznější kulturní akce a programy, z druhé strany jsem pak zasedala v několika komisích, které přidělovaly dotace a granty nejrůznějším subjektům ať už soukromým nebo státním. V současné době pracuji jako ředitelka příspěvkové organizace v oblasti kultury. S působením jednotlivých organizací i společností na trhu kultury jsem tedy velice dobře obeznámena. Klíčovým přístupem v předkládané práci bude vlastní rozbor marketingových komunikací Kulturního centra Pardubice a návrh ročního plánu marketingových komuni-kací Kulturního centra jako celku ve vztahu k Magistrátu města Pardubic. |
cs |
dc.format |
66 s., 11 s obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1891601 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
kulturní organizace
|
cs |
dc.subject |
kulturní politiky
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
allowance organization
|
en |
dc.subject |
cultural organization
|
en |
dc.subject |
cultural politic
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace Kulturního centra Pardubice v kontextu kulturní politiky města |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing and marketing communications cultural institution in the kontext cultural politics the state,, the region or the municipality |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is the analysis of the marketing communications of The Culture Centre Pardubice and its relation to the key guarantee in the cultural field of the town - the Pardubice Town Council. The reason why I have decided the Cultural Centre Pardubice is following, I know its activities very well and I have been aktive in the Pardubice culture sphere for many years. I have worked for private companies or or-ganizations as well for the state administration and for local self government. As the corporate body I have organized different cultural events and cultural programmes in the Pardubice region. On the other side I have taken part in several committees which later decided about granting subsidies to private or state subjects. On the present I work as the manager of allowance organization in sphere of culture. I am very well informed about the operating of the particular organizations and companies in the market. The key in this thesis will be my own analysis of marketing communications of the Cultural centre Pardubice and the suggestion of annual plan of marketing com-munications in the whole relate to the Town Council Pardubice. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
17091
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account