Marketingové komunikace Kulturního centra Pardubice v kontextu kulturní politiky města

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Kulturního centra Pardubice v kontextu kulturní politiky města

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vojířová, Romana
dc.date.accessioned 2010-07-20T06:22:46Z
dc.date.available 2010-07-20T06:22:46Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14112
dc.description.abstract Cílem předkládané práce je analýza marketingových komunikací Kulturního centra Pardubice a jeho vztah ke klíčovému garantu v oblasti kulturní politiky města - Magistrátu města Pardubic. Kulturní centrum Pardubice jsem si zvolila proto, že jeho činnost dobře znám a na poli produkce v oblasti kultury v Pardubickém regionu se pohybuji již mnoho let. V oblasti kultury jsem pracovala jak pro soukromé organizace či společnosti, tak i pro státní správu a samosprávu. Jako soukromý subjekt jsem na Pardubicku pořádala nejrůznější kulturní akce a programy, z druhé strany jsem pak zasedala v několika komisích, které přidělovaly dotace a granty nejrůznějším subjektům ať už soukromým nebo státním. V současné době pracuji jako ředitelka příspěvkové organizace v oblasti kultury. S působením jednotlivých organizací i společností na trhu kultury jsem tedy velice dobře obeznámena. Klíčovým přístupem v předkládané práci bude vlastní rozbor marketingových komunikací Kulturního centra Pardubice a návrh ročního plánu marketingových komuni-kací Kulturního centra jako celku ve vztahu k Magistrátu města Pardubic. cs
dc.format 66 s., 11 s obr. příloh cs
dc.format.extent 1891601 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject kulturní organizace cs
dc.subject kulturní politiky cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject allowance organization en
dc.subject cultural organization en
dc.subject cultural politic en
dc.title Marketingové komunikace Kulturního centra Pardubice v kontextu kulturní politiky města cs
dc.title.alternative Marketing and marketing communications cultural institution in the kontext cultural politics the state,, the region or the municipality en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is the analysis of the marketing communications of The Culture Centre Pardubice and its relation to the key guarantee in the cultural field of the town - the Pardubice Town Council. The reason why I have decided the Cultural Centre Pardubice is following, I know its activities very well and I have been aktive in the Pardubice culture sphere for many years. I have worked for private companies or or-ganizations as well for the state administration and for local self government. As the corporate body I have organized different cultural events and cultural programmes in the Pardubice region. On the other side I have taken part in several committees which later decided about granting subsidies to private or state subjects. On the present I work as the manager of allowance organization in sphere of culture. I am very well informed about the operating of the particular organizations and companies in the market. The key in this thesis will be my own analysis of marketing communications of the Cultural centre Pardubice and the suggestion of annual plan of marketing com-munications in the whole relate to the Town Council Pardubice. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17091
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vojířová_2010_dp.pdf 1.803Mb PDF View/Open
vojířová_2010_vp.pdf 51.38Kb PDF View/Open
vojířová_2010_op.pdf 63.90Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account