Marketingové komunikace Kulturního centra Pardubice v kontextu kulturní politiky města
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Kulturního centra Pardubice v kontextu kulturní politiky města |
Autor: |
Vojířová, Romana
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Cílem předkládané práce je analýza marketingových komunikací Kulturního centra Pardubice a jeho vztah ke klíčovému garantu v oblasti kulturní politiky města - Magistrátu města Pardubic. Kulturní centrum Pardubice jsem si zvolila proto, že jeho činnost dobře znám a na poli produkce v oblasti kultury v Pardubickém regionu se pohybuji již mnoho let. V oblasti kultury jsem pracovala jak pro soukromé organizace či společnosti, tak i pro státní správu a samosprávu. Jako soukromý subjekt jsem na Pardubicku pořádala nejrůznější kulturní akce a programy, z druhé strany jsem pak zasedala v několika komisích, které přidělovaly dotace a granty nejrůznějším subjektům ať už soukromým nebo státním. V současné době pracuji jako ředitelka příspěvkové organizace v oblasti kultury. S působením jednotlivých organizací i společností na trhu kultury jsem tedy velice dobře obeznámena. Klíčovým přístupem v předkládané práci bude vlastní rozbor marketingových komunikací Kulturního centra Pardubice a návrh ročního plánu marketingových komuni-kací Kulturního centra jako celku ve vztahu k Magistrátu města Pardubic. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14112
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
17091
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet