Marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Krček, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-20T06:14:16Z
dc.date.available 2010-07-20T06:14:16Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14088
dc.description.abstract Tato práce popisuje marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu. Zdraví a tím i zdravotnictví je velmi citlivým tématem, a proto je celý tento obor pečlivě sledován a regulován. To platí i pro marketingové komunikace, kde je nutné dodržovat pravidla, které jsou přísnější něž v jiných oborech. Tato specifika marketingu popisuji v teoretické části práce. V praktické části realizuji marketingový průzkum s cílem zjistit zájem o ?nové náhradní sladidlo pro diabetiky? a uvádím návrh marketingových aktivit pro další komunikaci. cs
dc.format 50 cs
dc.format.extent 24447312 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject farmacie cs
dc.subject restrikce cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject diabetes cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject pharmacy en
dc.subject restrictions en
dc.subject market research en
dc.subject diabetes en
dc.subject marketing mix en
dc.title Marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu cs
dc.title.alternative Marketing communications in the pharmaceutical industry en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2010-05-28
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis explains the marketing communication in the pharmacy. Health is a very sensitive issue and this whole field is closely monitored and regulated. This also applies to the marketing communications that are necessary to comply with rules that are stricter than in the other fields. This thesis describes the specifics of marketing in the theoretical part. The practical part contains the marketing survey to determine interest in the "new sweetener for diabetics". In conclusion I suggest the marketing activities to further communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13673
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
krček_2010_bp.pdfBlocked 23.31Mb PDF View/Open
krček_2010_vp.pdf 50.98Kb PDF View/Open
krček_2010_op.pdf 57.16Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account