Marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu |
Autor: |
Krček, Martin
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato práce popisuje marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu. Zdraví a tím i zdravotnictví je velmi citlivým tématem, a proto je celý tento obor pečlivě sledován a regulován. To platí i pro marketingové komunikace, kde je nutné dodržovat pravidla, které jsou přísnější něž v jiných oborech. Tato specifika marketingu popisuji v teoretické části práce. V praktické části realizuji marketingový průzkum s cílem zjistit zájem o ?nové náhradní sladidlo pro diabetiky? a uvádím návrh marketingových aktivit pro další komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14088
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13673
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet