dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Filípek, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T06:04:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T06:04:02Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14078
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce popisuje vektorový grafický program CorelDRAW, který by měl sloužit jako učební pomůcka pro studenty. Na začátku práce bude obecné pojednání o CorelDRAW a o novinkách oproti předchozím verzím. V jednotlivých kapitolách popíšu jednotlivé nástroje a práce s nimi za účelem vytvoření log, ilustrací, vizitek aj. Na konci každé kapitoly student dostane za úkol vytvořit jednoduchý obrázek s použitím nástrojů, se kterými se seznámil v dané kapitole, aby zjistil, zda pochopil danou látku. Na konci práce bude praktická část, kde si student ověří, kolik se toho naučil a zda dokáže vytvořit i složitější ilustrace. |
cs |
dc.format |
60 s. |
cs |
dc.format.extent |
4752410 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
manual
|
en |
dc.subject |
CorelDRAW
|
en |
dc.subject |
příručka
|
cs |
dc.subject |
CorelDRAW
|
cs |
dc.title |
CorelDRAW Graphics Suite X4 a jeho využití při výuce počítačové grafiky |
cs |
dc.title.alternative |
CorelDRAW Graphics Suite X4 and its use in teaching computer graphics |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podoba, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2010-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to describe CorelDRAW, the vector graphical program, which should serve as a learning tool for students. The first part of this paper explains CorelDRAW generally and mentions the innovations that this software has as compared to its previous versions. Within the following chapters particular tools are described as well as the processes when they are applied in order to create logos, illustrations, visit-cards At the end of each chapter the student will be given the task of creating simple picture by using the tools he/she has become acquainted with in the particular chapter so that he/she make sure of understanding the subject matter well. There is a practical section at the end of the work where the student finds out how much he/she has learnt and whether he/she is able to create a more complicated illustrations. |
en |
dc.description.department |
Ústav aplikované informatiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/76
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a řídicí technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information and Control Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
16681
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-05 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
příručky
|
cs |
local.subject |
učební pomůcky
|
cs |
local.subject |
handbooks and manuals
|
en |
local.subject |
teaching aids
|
en |