Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plaček, Robert
dc.contributor.author Poláková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-20T06:02:35Z
dc.date.available 2010-07-20T06:02:35Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14075
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě PILANA TOOLS Wood Saws s r.o. První, tedy teoretická část, poskytuje náhled do problematiky marketingového mixu na základě odborné literatury a teoretických znalostí získaných během studia. Praktická část se zabývá aplikací prvků marketingového mixu ve zvolené firmě a vychází z teoretické části. Kapitoly této části se týkají: historie a současnosti firmy, produktu, ceny, propagace, distribuce a následného zhodnocení těchto nástrojů. Výsledkem této bakalářské práce je - zlepšení/nastínění návrhů na opatření - současných marketingových prvků firmy PILANA TOOLS Wood Saws s r.o. cs
dc.format 74 s., 6 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1328015 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject propagace cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject promotion en
dc.subject distribution en
dc.title Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě cs
dc.title.alternative The analysis and proposal for improvement of marketing mix in the engeneering company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2010-01-12
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor's thesis is the analysis of individual instruments of marketing mix in the company PILANA TOOLS Wood Saws Ltd. First, a theoretical part provides insight into the problems of marketing mix on the basis of expert literature and theoretical knowledge acquired during studies. The analytical part deals with the application of marketing mix elements of the selected company and is based on the theoretical part. Chapters of this part deal with: the history and the present time at the company, the product, price, promotion, distribution and subsequent evaluation of these instruments. The result of this bachelor's thesis is - improving/outlining proposals for action - the current marketing elements of the firm PILANA TOOLS Wood Saws Ltd. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13445
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
poláková_2010_bp.pdfBlocked 1.266Mb PDF View/Open
poláková_2010_vp.pdf 448.5Kb PDF View/Open
poláková_2010_op.pdf 259.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account