Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Plaček, Robert
|
|
dc.contributor.author |
Poláková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T06:02:35Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T06:02:35Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14075
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě PILANA TOOLS Wood Saws s r.o. První, tedy teoretická část, poskytuje náhled do problematiky marketingového mixu na základě odborné literatury a teoretických znalostí získaných během studia. Praktická část se zabývá aplikací prvků marketingového mixu ve zvolené firmě a vychází z teoretické části. Kapitoly této části se týkají: historie a současnosti firmy, produktu, ceny, propagace, distribuce a následného zhodnocení těchto nástrojů. Výsledkem této bakalářské práce je - zlepšení/nastínění návrhů na opatření - současných marketingových prvků firmy PILANA TOOLS Wood Saws s r.o. |
cs |
dc.format |
74 s., 6 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1328015 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.title |
Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis and proposal for improvement of marketing mix in the engeneering company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2010-01-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor's thesis is the analysis of individual instruments of marketing mix in the company PILANA TOOLS Wood Saws Ltd. First, a theoretical part provides insight into the problems of marketing mix on the basis of expert literature and theoretical knowledge acquired during studies. The analytical part deals with the application of marketing mix elements of the selected company and is based on the theoretical part. Chapters of this part deal with: the history and the present time at the company, the product, price, promotion, distribution and subsequent evaluation of these instruments. The result of this bachelor's thesis is - improving/outlining proposals for action - the current marketing elements of the firm PILANA TOOLS Wood Saws Ltd. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13445
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account