Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě |
Autor: |
Poláková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Plaček, Robert
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě PILANA TOOLS Wood Saws s r.o. První, tedy teoretická část, poskytuje náhled do problematiky marketingového mixu na základě odborné literatury a teoretických znalostí získaných během studia. Praktická část se zabývá aplikací prvků marketingového mixu ve zvolené firmě a vychází z teoretické části. Kapitoly této části se týkají: historie a současnosti firmy, produktu, ceny, propagace, distribuce a následného zhodnocení těchto nástrojů. Výsledkem této bakalářské práce je - zlepšení/nastínění návrhů na opatření - současných marketingových prvků firmy PILANA TOOLS Wood Saws s r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14075
|
Datum:
|
2009-12-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13445
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet