Využití aktivačních a problémových metod pedagogiky v oblasti výcviku u Policie ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití aktivačních a problémových metod pedagogiky v oblasti výcviku u Policie ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šnitr, František
dc.contributor.author Kudláč, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-20T05:49:28Z
dc.date.available 2010-07-20T05:49:28Z
dc.date.issued 2010-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14055
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na pedagogickou činnost instruktorů služební přípravy Policie ČR. Jejím obsahem je rozbor didaktických zásad a jednotlivých pedagogických metod, které jsou využívány v oblasti vzdělávacího procesu policistů. Analyzuje především metody aktivační a problémové. Zvláštní pozornost je věnována modelovým situacím jako jedné z forem inscenačních metod. V průběhu celé práce jsou uváděny konkrétní příklady zařazování těchto metod do výcviku policistů. cs
dc.format 53 s. (87 262 znaků) cs
dc.format.extent 412426 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Aktivační a problémové metody cs
dc.subject didaktické zásady cs
dc.subject metoda cs
dc.subject modelové situace cs
dc.subject Policie ČR cs
dc.subject služební příprava cs
dc.subject strategie cs
dc.subject taktika cs
dc.subject taktické myšlení cs
dc.subject výcvik cs
dc.subject Activation and problem methods en
dc.subject instructive principles en
dc.subject method en
dc.subject model situation en
dc.subject Police of the Czech Republic en
dc.subject service preparation en
dc.subject strategy en
dc.subject tactic en
dc.subject tactical thinking en
dc.subject training en
dc.title Využití aktivačních a problémových metod pedagogiky v oblasti výcviku u Policie ČR cs
dc.title.alternative Use of activation educational methods resolving activity and problems in the field of police training. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzl, Miloslav
dc.date.accepted 2010-06-16
dc.description.abstract-translated This work targets on the pedagogic activity of service preparation instructors with the Police of the Czech Republic. Its content is analysis of instructive principles and particular pedagogical methods that are exploited in the field of educational process. First of all, it analyses activation and problem methods. Special attention is devoted to the model situations as one form of staging methods. In the whole diploma work there are mentioned many concrete cases of incorporating these methods into the training of policemen. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 17269
dc.date.assigned 2009-04-30
utb.result.grade D
local.subject profesní příprava cs
local.subject policie cs
local.subject problémové vyučování (didaktická metoda) cs
local.subject professional training en
local.subject police en
local.subject problem-based teaching en


Files in this item

Files Size Format View
kudláč_2010_bp.pdf 402.7Kb PDF View/Open
kudláč_2010_vp.doc 44Kb Microsoft Word View/Open
kudláč_2010_op.doc 31Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account