Strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bárta, Leoš
dc.contributor.author Stavjaňová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-20T05:10:09Z
dc.date.available 2010-07-20T05:10:09Z
dc.date.issued 2010-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13968
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se budu zabývat využitím CRM - řízení vztahů se zákazníky v praxi. Cílem mé práce má být návrh strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění, definování základních principů vytváření a vytěžování hodnoty vztahu se zákazníkem, návrh pravidel hodnotového managementu a jeho klíčových procesů včetně návrhů řešení efektivnější komunikace mezi zákazníkem a zdravotní pojišťovnou. cs
dc.format 75 s., cs
dc.format.extent 931847 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject CRM cs
dc.subject veřejné zdravotní pojištění cs
dc.subject zdravotní pojišťovny cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject diferenciace cs
dc.subject CRM en
dc.subject public health insurance en
dc.subject health insurance en
dc.subject segmentation en
dc.subject differentiation en
dc.title Strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění cs
dc.title.alternative The Strategy of the differentiated CRM in the Segment of statutory health insurance. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Voloch, Jaroslav
dc.date.accepted 2010-06-07
dc.description.abstract-translated In my thesis I examine the use of CRM - customer relationship management in practice. The aim of my work is to design a differentiated strategy CRM segment statutory health insurance, the definition of the fundamental principles of creation and exploitation of the value of customer relationships, desing rules, value management and its keytion processes, including proposals on effective communication between the customer and the insurance company. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15517
dc.date.assigned 2010-02-12
utb.result.grade B
local.subject CRM (management) cs
local.subject řízení vztahů se zákazníky cs
local.subject sociální reklama cs
local.subject customer relationship management en
local.subject social advertising en


Files in this item

Files Size Format View
stavjaňová_2010_bp.pdfBlocked 910.0Kb PDF View/Open
stavjaňová_2010_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
stavjaňová_2010_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account