Strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění
Autor: Stavjaňová, Martina
Vedoucí: Bárta, Leoš
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se budu zabývat využitím CRM - řízení vztahů se zákazníky v praxi. Cílem mé práce má být návrh strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění, definování základních principů vytváření a vytěžování hodnoty vztahu se zákazníkem, návrh pravidel hodnotového managementu a jeho klíčových procesů včetně návrhů řešení efektivnější komunikace mezi zákazníkem a zdravotní pojišťovnou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13968
Datum: 2010-05-13
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15517


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stavjaňová_2010_bp.pdfZablokované 910.0Kb PDF
stavjaňová_2010_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stavjaňová_2010_op.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet