Strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění |
Autor: |
Stavjaňová, Martina
|
Vedoucí: |
Bárta, Leoš
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci se budu zabývat využitím CRM - řízení vztahů se zákazníky v praxi. Cílem mé práce má být návrh strategie diferencovaného CRM v segmentu zákonného zdravotního pojištění, definování základních principů vytváření a vytěžování hodnoty vztahu se zákazníkem, návrh pravidel hodnotového managementu a jeho klíčových procesů včetně návrhů řešení efektivnější komunikace mezi zákazníkem a zdravotní pojišťovnou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13968
|
Datum:
|
2010-05-13 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
15517
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet